Betekenisvol,

Onze (leer)krachten

juf Nina

Leerkracht

Ik ben leerkracht geworden omdat ik kinderen wil helpen groeien en begeleiden, zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen.

juf Anita

Leerkracht

Ik hou ervan om met de kinderen te werken en ze nieuwe vaardigheden te leren.

juf Chantal

Intern begeleider

Ik vind het fijn om mee te mogen denken om het beste uit elk kind te halen, meer te betekenen voor de ontwikkeling van het kind en de school.

juf Lianne

Administratief medewerker

Ik geniet van de fijne sfeer op school en de gezelligheid van de kinderen om mij heen.

juf Sandra

Gymleerkracht

Ik geniet van de blije en trotse gezichten van de kinderen.

juf Ilse

Leerkracht

Mijn creativiteit gebruik ik om leerzame activiteiten te creëren die overeenkomen met de doelen uit de methode.

juf Sandra

Leerkracht

Ik probeer elk kind als individu te zien en ze te helpen daar waar zij dat nodig hebben.

juf Yvette

Intern Begeleider

Ik vind het mooi om te kijken waar je op in kan zetten om een kind in zijn of haar kracht te zetten.

juf Tessa

Leerkracht

Ondanks alle nieuwe kennis en inzichten blijft één ding het allerbelangrijkste; dat is met plezier naar school gaan. Dat doe ik elke dag en ik hoop de kinderen ook!

meester Sander

Leerkracht

Ik wil kinderen helpen hun talenten te ontdekken.

juf Linda

Leerkracht

Ik vind het erg leuk om de kinderen te helpen in hun ontwikkeling en ze echt te zien groeien.

juf Kim

Leerkracht

Ik vind het fantastisch om de kinderen te zien groeien en bloeien en om daar een stukje aan bij te mogen dragen.

juf Natascha

Directeur

Ik vind het geweldig
te onderzoeken hoe wij ons onderwijs steeds beter en leuker kunnen maken voor de kinderen.

juf Raisa

Leerkracht en kindercoach

Geen dag is hetzelfde en elk kind is uniek. Dat maakt mijn werk ook heel afwisselend en uitdagend.

Juf Laura

Leerkracht

Alle kinderen verdienen goed onderwijs en verdienen dezelfde kansen.

juf Asha

Leerkracht

Mijn motto is een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

juf Annora

Onderwijsassistent

De kinderen iets bijleren en helpen vind ik heel leuk om te doen.

juf Debby

Onderwijsassistent

Wat ik leuk vind aan het werken in het onderwijs is dat elke dag anders is en ik veel energie krijg van de leergierige leerlingen!

juf Aswintha

Leerkracht

Kinderen vertrouwen geven in zichzelf, zich veilig voelen en het durven leren zijn de dingen die ik erg belangrijk vind.

juf Marielle

Adjunct-directeur

Elke dag is anders en je krijgt energie van alle kinderen om je heen.

juf Mireille

Leerkracht

Ik vind het belangrijk dat een kind zich op school veilig, gezien en gehoord voelt en ik steek daar zoveel mogelijk energie in.

juf Annette

Leerkracht

Volgens de kinderen is juf Annette lief, grappig, uniek, zorgzaam, begripvol en kan goed uitleggen.

juf Kim

Leerkracht

Ik vind het een uitdaging om een bijdrage te mogen leveren aan de ontwikkeling van een kind.

juf Michelle

Leerkracht

Wat ik mégaleuk vind aan het werken in het onderwijs er is enorm veel afwisseling en er is geen dag hetzelfde.

juf Aloyse

Conciërge

Ik geniet van de kinderen om mij heen, de energie die ze hebben en ze je geven is enorm fijn.

juf Ilja

Leerkracht

In de klas vind ik het belangrijk dat kinderen zichzelf mogen zijn en met plezier leren.

juf Anouk

Leerkracht

Ik wil graag dat kinderen zich goed voelen over zichzelf en daardoor zorg kunnen dragen voor een ander.

juf Sabrina

Leerkracht

Ik vind het belangrijk dat kinderen zich optimaal kunnen ontwikkelen en dus het beste uit zichzelf kunnen halen.

juf Tessa

Leerkracht

Ik vind het belangrijk dat kinderen zichzelf kunnen zijn bij mij in de klas en zich veilig genoeg voelen om alles te durven delen.

juf Ursula

Leerkracht

Ik hoop dat de kinderen met elkaar groeien want ik ben ik en jij bent jij, maar samen zijn we wij.

meester Rudy

Leerkracht

Ik ben er trots op, dat wij het vertrouwen van de ouders krijgen om met de kinderen elke dag een mooie stap naar de toekomst te zetten.

juf José

Leerkracht

Elk kind is uniek en heeft zijn eigen talenten. Ik wil kinderen graag stimuleren om hun talent te ontwikkelen.

juf Willemijn

Leerkracht

Met jongere of oudere kinderen de wereld meer en meer ontdekken vind ik een prachtig avontuur om samen te mogen beleven.

juf Chiqueta

Remedial Teacher

juf Femke

Leerkracht

Het is erg mooi om te zien hoe de kinderen zich na een jaar ontwikkeld hebben en klaar zijn voor de volgende groep.

Vacatures

Ben je leerkracht en wil je werken op de Wegwijzer? Neem dan contact op met Natascha Keijzer (directeur) om de mogelijkheden te bespreken.

Op de Wegwijzer zijn wij altijd op zoek naar vrijwilligers om te helpen bij de pauzemomenten. Bij interesse kun je telefonisch contact opnemen met 0181640203.

De Wegwijzer is een opleidingsschool. We hebben hebben samenwerking met verschillende VO-, MBO- en HBO-scholen voor beschikbare stageplaatsen. Stagiaires mogelijk altijd contact opnemen met Marielle Grijzenhout (info@kbsdewegwijzer.nl) voor informatie over beschikbare plaatsen.

Ons bestuur de RVKO heeft 67 scholen. Alle vacatues hiervoor zijn te vinden op www.werkenbijdervko.nl.

Contact

Als u interesse heeft in onze school, dan kunt u bellen naar 0181-640203 of u kunt een mail sturen naar info@kbsdewegwijzer.nl. De directie maakt dan graag met u een afspraak voor een informatiegesprek en rondleiding.